Service

Heb je een vraag?

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik jullie het beste een foto doorsturen?

Heb je al eerder contact gehad?


Stuur dan je foto per e-mail met de voorafgaande e-mailwisseling erbij. Zo kunnen wij je het beste en snelst helpen. Zorg ervoor dat de foto niet groter is dan 5MB, anders kan onze server de foto niet verwerken.

 

Heb je nog niet eerder contact gehad?


Vul dan het contactformulier in.

Ik ben op zoek naar een los onderdeel voor mijn pan, maar ik kan deze niet vinden.

Je kunt voor veel BK series een nieuwe deksel of greep bestellen. Neem daarvoor eens een kijkje bij onze onderdelen. Hier staan ook oudere BK series bij. Helaas zijn er niet van alle oudere series nog grepen of deksels te verkrijgen. Staat jouw serie er niet tussen? Dan is er helaas geen los onderdeel meer voor die serie te krijgen.

Mijn deksel, greep, steel of dekselknop is kapot. Wat kan ik nu doen?

BK geeft 2 jaar garantie op losse onderdelen, zoals deksels ten aanzien van materiaal-, constructie-, en afwerkingsfouten. Beschadigingen ten gevolg van een ongeval, oneigenlijk gebruik en/of slijtage door dagelijks gebruik zijn van garantie uitgesloten. In dit geval kun je dus helaas geen aanspraak maken op garantie. Je kunt voor veel BK series wel een nieuwe deksel of greep bestellen. Neem daarvoor eens een kijkje bij onze onderdelen. Je vind hier ook onderdelen van een aantal oudere BK series bij. Er zijn niet van alle oudere series nog grepen of deksels te verkrijgen. Staat jouw serie er niet tussen? Dan is er helaas geen los onderdeel meer voor die serie te krijgen.

Is je deksel of greep kapot gegaan door een materiaal-, constructie-, en afwerkingsfouten? Neem dan contact op met de service afdeling via het contactformulier.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact op met onze customer service, bereikbaar van maandag t/m donderdag: van 10:00-12.30 en van 14:00-16.30 en vrijdag van 09:00-13:00.

+31 15 760 0899 Meer contactopties

 

Nog meer service