Service

Heb je een vraag?

Meest gestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling, wanneer ontvang ik deze?

Deze kan je hier checken door je ordernummer of e-mailadres en postcode in te vullen: https://bkcookware.shipup.co/

Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen, waar blijft het andere deel?

Dat kan je hier checken door je ordernummer of e-mailadres en postcode in te vullen: https://bkcookware.shipup.co/

Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn vraag, wanneer krijg ik antwoord?

Vanwege de december drukte kan het zijn dat het wat langer duurt voordat je van ons een reactie krijgt. We doen ons best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Excuses voor het ongemak.

Ik wil een onderdeel voor mijn pan bestellen, kan dat?

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een onderdeel te bestellen.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Kijk hier voor meer informatie over het annuleren van je bestelling: https://www.bk.nl/retourneren

Bekijk alle veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?

Vanwege drukte kan het zijn dat het wat langer duurt voordat je van ons een reactie krijgt. We doen ons best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Excuses voor het ongemak.

Neem contact op met onze customer service via het contactformulier of telefonisch met +31 174 203 062, van maandag tot en met donderdag van 09:00 - 17:00 en op vrijdag van 09:00 - 15:00.

 

Nog meer service