Contactformulier

Op onze website staat uitgebreide informatie over de producten. Ook hebben we een veel gestelde vragen pagina waar onder andere vragen over gebruik, onderhoud en garantie worden beantwoord.

Heb je een vraag die via deze kanalen niet beantwoord is, vul dan onderstaand contactformulier in. We nemen binnen vijf werkdagen contact met je op.

De Customer Service is ook telefonisch bereikbaar, van maandag t/m donderdag: van 10:00-12.30 en van 14:00-16.30 en vrijdag van 09:00-13:00 op +31(0)15-7600899.

Let op:  Wil je aanspraak maken op garantie? Je bent het snelst geholpen wanneer je met je aankoopbewijs terug gaat naar de winkel waar je het product hebt gekocht.

Kies hieronder waar je vraag over gaat.

Velden met een * zijn verplicht.

Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Productinformatie of gebruik van een product

Beschadiging & garantie

Allowed file extensions to upload: jpg, jpeg, png, pdf
Max size: 3MB
Allowed file extensions to upload: jpg, jpeg, png
Max size: 3MB
Allowed file extensions to upload: jpg, jpeg, png
Max size: 3MB

Onderdelen

Bestelling & levering

Retourneren

Acties & kortingen

Klachten

Indien je een klacht hebt over onze producten of service, dan kan je contact opnemen via onderstaand formulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).